Kérdése van? Küldjön Nekünk mailt: info@firstgsm.hu

GYIK

 

Személyesen átvehetem a rendelésem?

Nem tartunk fönt front office irodát, személyes átvételre nincs lehetőség..

 

Tartalmaz a készülék magyar nyelvet?

Igen, minden termékünk rendelkezik magyar nyelvű menüvel.

 

A készülék dobozában megtalálható minden gyári tartozék?

Igen, a termékek bontatlan csomagolásúak és minden gyári tartozék megtalálható a dobozban.

 

Mennyi garanciám van a termékre?

Az új jogszabályok miatt ez változó, viszont minden esetben tartjuk magunkat az aktuális szabályozáshoz, illetve a gyártó által biztosított időtartamhoz.

 

Miután megrendeltem a terméket, mikorra várhatom a csomag érkezését?

A megrendelése leadása után a várható kézbesítési idő legkésőbb 2-3 munkanap.

 

Kérdés, probléma esetén hogy érhetlek el titeket?

Ilyen esetben kérjük írjon emailt az info@firstgsm.hu -email címre.

 

Megrendeltem a terméket, viszont mégsem tartok rá igényt, mi a teendő?

Kérjük ebben az esetben jelezze törlési igényét emailben az info@firstgsm.hu email címre.

 

Tudok bankkártyával fizetni a webshopon?

Jelenleg még nincs rá lehetősége, viszont a futárnál tud fizetni bankkártyával is .

 

Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, ilyen esetben jár kedvezmény?

Ebben az esetben kérjük írjon Nekünk az  info@firstgsm.hu e-mail címre.

 

Minden készülékhez használható magyar szabvány hálózatban?

Minden készüléket úgy forgalmazunk, hogy Magyarországon is tudja használni.

Amennyiben a terméket angol (vagy más, nem magyar) szabványos töltővel gyártották, cégünk minden esetben mellékel hozzá átalakítót.

 

Meghibásodott a készülékem, mi ilyenkor a teendő?

Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@firstgsm.hu -email címen keresztül.