GYIK
Személyesen átvehetem a rendelésem?
Nem tartunk fönt front office irodát, személyes átvételre nincs lehetőség..
Tartalmaz a készülék magyar nyelvet?
Igen, minden termékünk rendelkezik magyar nyelvű menüvel.
A készülék dobozában megtalálható minden gyári tartozék?
Igen, a termékek bontatlan csomagolásúak és minden gyári tartozék megtalálható a dobozban.
Mennyi garanciám van a termékre?
Az új jogszabályok miatt ez változó, viszont minden esetben tartjuk magunkat az aktuális szabályozáshoz, illetve a gyártó által biztosított időtartamhoz.
Miután megrendeltem a terméket, mikorra várhatom a csomag érkezését?
A megrendelése leadása után a várható kézbesítési idő legkésőbb 2-3 munkanap.
Kérdés, probléma esetén hogy érhetlek el titeket?
Ilyen esetben kérjük írjon emailt az info@firstgsm.hu -email címre.
Megrendeltem a terméket, viszont mégsem tartok rá igényt, mi a teendő?
Kérjük ebben az esetben jelezze törlési igényét emailben az info@firstgsm.hu email címre.
Tudok bankkártyával fizetni a webshopon?
Jelenleg még nincs rá lehetősége, viszont a futárnál tud fizetni bankkártyával is .
Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, ilyen esetben jár kedvezmény?
Ebben az esetben kérjük írjon Nekünk az info@firstgsm.hu e-mail címre.
Minden készülékhez használható magyar szabvány hálózatban?
Minden készüléket úgy forgalmazunk, hogy Magyarországon is tudja használni.
Amennyiben a terméket angol (vagy más, nem magyar) szabványos töltővel gyártották, cégünk minden esetben mellékel hozzá átalakítót.
Meghibásodott a készülékem, mi ilyenkor a teendő?
Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@firstgsm.hu -email címen keresztül.